تخصصي ترين وبگاه خبري فرش تخصصي ترين وبگاه خبري فرش .

تخصصي ترين وبگاه خبري فرش

خريد و قيمت تلويزيون سامسونگ 65au8000 مشخصات تلويزيون سامسونگ 65au8000

امكانTap Viewنيز امكان بسيار جالب ديگري در تلويزيون سامسونگ 65AU8000 مي باشد كه اين فرصت را فراهم مي كند تا كاربران به سادگي يك ضربه زدن به تلويزيون توسط تلفن همراه شان، بتوانند اطلاعات آن را در نمايشگر منعكس كرده و به اشتراك بگذارند. براي افراد لاكچري كه نگران اين هستند كه چگونه ابزار اپل خود را به تلويزيون وصل كنند هم امكان پشتيباني ازApple AirPlay2را فراهم كرده است. معمولا در كنار تلويزيون ها از دستگاه هاي ديگري مانند CD/DVD Playerها، ماهواره، انواع بلندگو و سيستم هاي صوتي، استفاده مي شود كه هر كدام داراي يك ريموت كنترل مجزا هستند.

مشخصات تلويزيون ال جي AU8000 

همچنين بايد گفت كه اين تلويزيون 4K سامسونگ مدل AU8000 با در خود گنجاندن فناوري Dolby Digital Plus توانايي اين را دارد تا همراه با تصاوير زيبا صداي آن‌ها را نيز به صورت فراگير و طنين انداز در اختيار شما قرار دهد. وجود فناوري كريستال يو اچ دي در اين محصول با نمايشگر ال اي دي باعث شده است تا محتواها با جذابيت بيشتري پخش شوند كه موجب خواهد شد تا لحظات ديداري پر شور و نشاطي را سپري نمايد. نرخ تاخير تصاوير و يا Input Lag براي صفحه نمايش و نمايش تصاوير بسيار مهم است.

راهنماي خريد از دوزين كالا

طراحي شيك AirSlim اين تلويزيون Crystal UHD را به مكمل مناسبي براي هر خانه تبديل كرده است. با ضخامت فقط 27 ميلي متر ، از نماي خارق العاده اي برخوردار است كه براي تركيب بي نقص درون ديوار طراحي شده است. جزئيات را با وضوحي شفاف و چهار برابر وضوح تلويزيون‌هاي FHD مشاهده كنيد.

اين نكته را نيز اضافه كنيم كه HDR از تلويزيون اوج روشنايي بيشتري مي خواهد ، اما به اين معني نيست كه مجبور است يك تصوير روشن كوركورانه به بيننده ارائه دهد. بلكه تلويزيون فضاي روشنايي لازم براي ارائه عناصر مختلف در تصوير را ايجاد مي كند. حركات صاف را براي يك تصوير واضح به ارمغان آورد و به همين دليل از فناوري Motion Xcelerator استفاده شده كه به طور خودكار محتوا را شناسايي مي كند و تصوير را با محتوا هماهنگ خواهد كرد.

تلويزيون سامسونگ 65tu7172 بهتر است يا تلويزيون سامسونگ 65au8000؟

اما آيا اين تمام ماجرا است؟ بدون ترديد سامسونگ تنها به كيفيت تصوير بسنده نكرده است و با در پيش گرفتن فناوري‌هاي وسوسه كننده خلق تصاوير جذاب و ديدني را به ارمغان مي‌‌آورد. چرا به تلويزيون هاي سامسونگ LED از سال 2020 به بعد كريستالي مي گويند؟ سامسونگ در تلويزيون هاي خود از پردازنده كريستال 4K استفاده مي كند كه سرعت و دقت بالايي را دارد. اين پردازنده تصوير را بسيار با كيفيت پردازش مي كند و داراي يك شبكه عصبي مي باشد. فوكوس در جزئيات و يا عمقي نمايش دادن تصوير و افزايش روشنايي تصوير همه و همه با اتخاذ داده ها توسط پردازنده در فريم تصوير صورت مي گيرد. صفحه نمايش اين تلويزيون خود 8 بيت عمق نمايش داده دارد و زمان پاسخگويي كم آن موجب شده تا تصاوير بازي و يا هر تصوير پر سرعت ديگري بسيار كارا نمايش داده شود.

باسلام.تلويزيون سامسونگ AU8000 يك تلويزيون ميانرده از شركت سامسونگ توليد سال 2021 ميباشد و جز تلويزيون هاي ارزشمند موجود در بازار ميباشد و با توجه به محدوده قيمتي كه دارد ارزش خريد بالايي دارد. يك تلويزيون خوب كه بيننده را از هر نيازي، بي‌نياز كند بايد حداقل چهار درگاه HDMI داشته باشد. ظاهر، گيرنده ديجيتال، نسخه سيستم عامل و موارد ديگري كه در آن با يكديگر تفاوت دارند در عكس پايين ذكر شده و راحت تر مي توانيد آنها را مقايسه نمايد.

اين قابليت در تلويزيون هاي پيشين امكان پذير نبود يعني سرعت حركت به قدري بالا بود كه كاربران نمي توانستند درك درستي از بازي در حال پخش داشته باشند. پس با اين وجود مي توان گفت كاربران با اين تلويزيون 65 اينچ سامسونگ هيچ گونه حركت و يا شكار صحنه اي را از دست نخواهند داد و محتوايي كاملاً واضح را دريافت خواهند نمود.

روشنايي تلويزيون سامسونگ AU8000 از برد پس زمينه LED نشئت مي گيرد و لامپ LED در كناره تلويزيون قرار گرفته اند. اين نوع نور پردازي ميزان روشنايي نسبتا خوبي را توليد مي كنند و تلويزيون را قادر مي سازد تا قابليت ارتقاي كيفيت تصوير را داشته باشد. سامسونگ در اين تلويزيون از Active HDR و Pure Color براي ارتقاي رنگ استفاده مي كند و مي تواند هر تصويري را با افزايش روشنايي بسيار با كيفيت نمايش دهد.

صفحه نمايش 65 اينچي و كيفيت تصوير 4K UHD از ديگر ويژگي هاي يكسان اين دو است. از ديگر قابليت‌هاي ويژه تلويزيون سامسونگAU8000 مدل 65 اينچ مي‌توان به پشتيباتي از اپليكيشن Smart Things اشاره كرد. اين اپليكيشن، قابليت اتصال به ساير محصولات برند سامسونگ و كنترل آن را دارد. البته ناگفته نماند كه محصول ديگر نيز بايد از اين قابليت پشتيباني كند. اين نوع از نورپردازي مي تواند تا 500 نيت روشنايي را توليد كند و نتيجه آن نمايش رنگ هاي شفاف بر روي صفحه نمايش است. روشنايي در اين تلويزيون به گونه اي است كه در آن همه داده هاي رنگي نمايش داده مي شوند.

اين تلويزيون داراي ورودي‌هاي زيادي مانند HDMI و USB پورت‌هاي LA، Composite است. در ضمن خروجي صداي ديجيتال نوري و eARC با قابليت اتصال به ساير ورودي‌ها هم از جمله ديگر ويژگي‌هاي اين محصول است. دستيار صوتي Bixby يكي از ويژگي‌هاي تلويزيون سامسونگAU8000 مدل65 اينچ است كه به كنترل تلويزيون از طريق صدا عمل مي‌كند.

ناگفته نماند كه اين مدل با داشتن ALLM Game Motion بهترين گزينه براي دوستداران گيم است، اين مدل را خريداري نمايند و نهايت بازي كردن با آن را دريافت نماييد. 🔹 تلويزيون ال جي UP8150 و سوني X80J در مقابل AU8000 قرار مي گيرند. تلويزيون سامسونگ Au8000 از جديدترين و خوش‌ساخت ترين تلويزيون‌هاي كريستالي سامسونگ مي‌باشد.

اين برند جهاني به تازگي يعني در سال 2021 اين محصول خود را به بهترين شكل ممكن طراحي نموده؛ و آن را در معرض ديد بازاريان و كاربران به نمايش گذاشته است. اين مدل از طراحي شيك و كاربرپسندي بهره‌ور مي‌باشد، به اين صورت بهترين انتخاب براي مشكل پسندان است. اين تلويزيون بسيار شبيه به مدل پارسال يعني tu8000 ، ولي با كمي تفاوت طراحي شده است.

قابليت Remote Access در تلويزيون Au8000

شما مي توانيد كليه نيازهاي خود را تنها با چند كليك سفارش داده و در كمترين زمان ممكن درب منزل تحويل بگيريد. با خريد تلويزيون سامسونگ مدل 65AU8000 امكانات هوشمند ويژه اي در اختيارتان قرار مي گيرد. سيستم عامل Tizen به كار رفته در تلويزيون AU8000 كار با آن را بسيار لذت بخش مي كند. اين قابليت انواع كانال ها از جمله اخبار ، ورزش ، سرگرمي و موارد ديگر را كاملاً رايگان و بدون تنظيمات اضافي در اختيار شما قرار مي دهد.

در اين مدل از طراحي Air Slim بهره گرفته شده كه به وزن كم محصول اشاره دارد. طراحي بدنه به بهترين نحو انجام شده تا ضخامت صفحه نمايش تا حد ممكن كاهش يابد. ضخامت باريك صفحه نمايش از ويژگي‌هاي عالي و مثبت در تلويزيون ۶۵ اينچ سامسونگ محسوب مي‌شود.

همچنين تلويزيون سامسونگ au8000 سايز 65 اينچ مدل 65au8000 سري 2021 لقب Slim Fit را به خود اختصاص داده است. به دليل ضخامت ناچيزي كه اين تلويزيون دارد براي قرارگيري روي ديوار بسيار مناسب مي‌باشد. Slim Fit طراحي صاف و مناسب براي پشت پنل را فراهم كرده است تا با قرارگيري تلويزيون روي ديوار هيچ فاصله‌اي بين ديوار و تلويزيون حس نشود.


برچسب: تلويزيون Ctystal سامسونگ 65AU8000، قيمت تلويزيون سامسونگ 65au8000، كنترل تلويزيون سامسونگ au8000، راه اندازي تلويزيون سامسونگ au8000، تلويزيون سامسونگ au8000، بررسي تلويزيون سامسونگ au8000، خريد تلويزيون سامسونگ 65AU8000، تلويزيون هوشمند 4K سامسونگ مدل 65AU8000، خريد تلويزيون 65 اينچ سامسونگ AU8000، خريد آنلاين تلويزيون سامسونگ 65AU8000،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۷:۰۰ توسط:Brett موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :